18 maart 2024

Win een plek voor je bedrijf op Uilenstede

Studenten met een startend bedrijfje maken kans op een jaar lang gratis bedrijfsruimte. De zogenaamde golden unit ligt in het centrum van Campus Uilenstede op een plein dat door stadsvernieuwer Lingotto ontwikkeld wordt.

Net op tijd

Niet alleen valt er een bedrijfsruimte te winnen, ook worden de beginnende directeuren inhoudelijk begeleid door onder meer Rabobank en de Ondernemersvereniging Amstelveen.

Wat moet je hiervoor doen? Je mag maximaal twee jaar afgestudeerd zijn en hebt een heel goed plan voor een bedrijf. Inzenden, voor 1 oktober, kan hier.