27 maart 2024

Studentenleven
& Maatschappij

Theologische Universiteit brengt cd uit

De Protestantse Theologische Universiteit, die bij de VU inwoont, heeft een cd met liederen uitgebracht. Rector Mechteld Jansen nam afgelopen zaterdag het eerste exemplaar in ontvangst.

De cd is het vervolg op de dubbel-cd Met Hart en Ziel met liederen en psalmen uit het nieuwe Liedboek. Op Met Hart en Ziel II staan niet alleen kerstliederen, maar ook liederen voor de rest van het kerkelijk jaar. De titel is dan ook Advent & Kerst, Veertigdagentijd & Pasen.

Kinderliedjes

Voor de cd werkte de PThU samen met Liedboek, het Vocaal Theologen Ensemble en de Buitenschoolse Koorschool Utrecht. De kinderen zingen mee met de kinderliedjes.

Met Hart en Ziel II is verkrijgbaar bij de boekhandel en via www.liedboek.nl.