29 maart 2024

Reorganisatie AMD gaat door, per 1 mei

Het bestuur heeft definitief ingestemd met het reorganisatieplan voor de dienst Arbo en Milieu (AMD). De adviezen van de OR worden voor een deel meegenomen in de verdere uitwerking van de reorganisatie. Dit geldt onder meer voor het waarborgen van de onafhankelijkheid van de AMD (in de vorm van een ‘eigen’ onderdirecteur binnen de dienst Human Resource Management), en het handhaven van de vaccinaties voor studenten. Het definitieve besluit houdt in dat de reorganisatie van de AMD op 1 mei van start gaat.