18 april 2024

Nieuwe campusdichter: Zainab Noor el Hejazi

Dan interview je een student over haar initiatief voor vluchtelingen, en dan blijkt zij in het dagelijks leven ook een fanatiek dichter op Instagram te zijn. Dus heeft Advalvas nu, na maanden poëziestilte,  eindelijk weer een nieuwe campusdichter.

Noor Intisar

Zainab Noor el Hejazi is masterstudent biomedical science en management health science. Onder de naam Noor Intisar gaat zij het komende half jaar proberen in 12 gedichten de VU-campus te karakteriseren.
Maar eerst zet zij nog een dichterlijke punt achter 2016.