Geneeskundestudent laat geen ballen door

Geneeskundestudent Joyce Sombroek is afgelopen weekend met haar team wereldkampioen hockey geworden. Ze speelde een goed toernooi: ze liet geen goal door. De studente combineert topsport momenteel met het lopen van co-schappen.

Topsport gaat voor

Twee jaar geleden zei ze daarover tegen Advalvas: “Als ik echt moet kiezen, ga ik voor mijn studie. Ik vind het belangrijk om later een goede arts te worden. Maar de kans om topsporter te zijn, komt maar één keer in je leven voorbij. Daar ga ik nu voor.”