19 april 2024

Even geen papier, wél een magazine

Ad Valvas zal het eerstvolgende magazine alleen online uitbrengen. Wij weten dat een substantieel deel van onze lezers de mooie interviews en achtergrondverhalen nog steeds liever rustig van papier tot zich neemt. Maar we gaan natuurlijk niet de bakken vullen met magazines terwijl er niemand is om ze eruit te halen. We werken niet voor de papierbak.

Dus zo ergens rond 25 maart (een strakke deadline is ineens ook niet meer zo dringend als er geen drukpers staat te wachten – wel zo handig nu alle redactieleden vanuit hun eigen woninkjes moeten proberen die mooie interviews en achtergrondverhalen te schrijven) verschijnt er weer een fijne nieuwe Ad Valvas.

Ondertussen op de verlaten campus

Intussen ligt nu moederziel alleen in de bakken op de verlaten VU-campus het prachtige nummer #13: met VU-student Sabri Saddik die toch al wat minder prioriteit gaf aan zijn studie omdat hij de hoofdrol zou spelen in de Hamlet van Nieuw-West. Als dat nog maar doorgaat… De eerste voorstellingen zijn vanwege corona afgelast – het theater zoekt nog uit of het later met minder publiek alsnog kan worden opgevoerd.

coverAV13.jpg

Hoe dan ook: Ad Valvas #13 is gewoon ook online te lezen: https://issuu.com/advalvas/docs/nr_13_11_maart_2020. Kun je meteen zien of de Maagdenhuisbezetting van vijf jaar geleden iets wezenlijk ten goede heeft veranderd.

Veel leesplezier!