Dit zijn de VU-toppers

Ze zijn weer terug op de campus: Jelle de Jong en Anne Catherine van der Lande (boven), Jennifer Kerkman en Jeroen van der Kall. Deze VU-studenten bewegingswetenschappen hielpen Sebastiaan Bowier om de snelste fietser van de wereld te worden. Door hun hulp verbeterde Bowier zijn sprinttechniek en uithoudingsvermogen. In de woestijn van Nevada haalde hij in zijn flitsfiets een snelheid van 133,78 kilometer per uur. Vanochtend om 10.30 uur werden ze ontvangen met lovende woorden, zoenen, bloemen en taart bij de medische faculteit.