27 maart 2024

Alles wordt anders

Ben je als redactie even met vakantie, ken je de campus amper nog terug. Espressobar Doppio is in de maak (bij het StudentenD0k), stralend witte studieplekken, een geheel vernieuwde Entree. Nou ja, die laatste is nog niet helemaal af. Benieuwd of de honderden eerstejaars maandag via de hoofdingang naar de aftrap van de Ideeweek kunnen gaan…

De liften worden vernieuwd (minder wachttijd!), wat op Twitter natuurlijk al commentaar oplevert:” De trend van opheffen in het OV heerst nu dus ook al bij .”

En wat betekent deze raadselachtige tekst aan het wis- en natuurkundegebouw? Ons is ter ore gekomen dat daar een ‘studentensupermarkt’ komt. Eentje die nu al bang is dat hij niet genoeg omzet gaat draaien, kennelijk.