29 maart 2024

Advalvas is op vakantie, wat nu?

Verwacht even geen nieuws van ons, want de hele Advalvas-redactie is op vakantie de komende week. Maar geen paniek, we hebben wat ander tijdverdrijf voor je opgezocht.

Hoewel de VU in diepe rust verkeert, valt er hier en daar nog wel wat te beleven. Er is bijvoorbeeld een orgelconcert in de aula morgen, zaterdag 30 juli. En mocht je zin hebben je hersenen flink te kraken, dan kun je woensdag 3 augustus rond koffietijd terecht bij het Laserlab, voor een lezing van de natuurkundige Antonietta De Sio.

Stembanden

In de Green Living Lab in De Boeletuin gaan vrijdag 5 augustus de schoenen uit, de stembanden aan en de groene vingers uit de mouwen. The Basket is ook gewoon open en sporten kan in het sportcentrum op Uilenstede. En je kunt altijd onze tijdloze tips en trucs nog weer eens doornemen.

Wij zijn er begin augustus weer. Fijne vakantie!